Mar 11, 2014

Συνοπτικά βήματα για Foursquare και Marketing

Το παρακάτω άρθρο δεν είναι δικό μου αλλά το πήρα από αυτό το link. Θεώρησα πως είναι αρκετά σημαντικό θέμα και μιας και είναι ωραίος ο οδηγός, δεν έχει νόημα να έγραφα καινούργιο!

Τελικά τι είναι το foursquare και πως μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας, καθώς το Facebook places έρχεται με άγνωστες διαθέσεις; Σήμερα τρέχουν διάφορες online προσφορές με μεγάλες προσφορές για τους καταναλωτές και δωρεάν διαφήμιση για τις επιχειρήσεις όπως το Tsoonami κά. Ωστόσο το foursquare έχει πιο πολύ την έννοια του κοινωνικού παιχνιδιού που χρησιμοποιούν οι χρήστες κυρίως των κινητών οι επονομαζόμενοι οι διαδικτυακοί ρουφιάνοι για να δηλώσουν τον τόπο επίσκεψής τους, κυρίως κέντρα διασκέδασης, καφέ, δημόσιους χώρους κλπ. Μπορούν να το εκμεταλλευτούν αυτό οι επιχειρήσεις και πως?

Μα φυσικά με τα check-in των χρηστών και τις δημαρχίες που αποκτούν μετά τα 3-4 check-in η επιχείρηση μπορεί να αναγνωρίσει τους πελάτες της και να δημιουργήσει ένα πελατολόγιο που θα δικαιούται ακόμα και μια ειδική τιμή ή προσφορά αφού προτιμά τη συγκεκριμένη επιχείρηση για το ποτό, τον καφέ, το βιβλίο, το κρασί κλπ.


Marketing στρατηγικές μπορούν να αναπτυχθούν μέσω Foursquare αυξάνοντας την προτίμηση των χρηστών/καταναλωτών αλλά και τις πωλήσεις της επιχείρησης κυρίως καταστημάτων με φυσική τοποθεσία κάπου στην πόλη. Παρακάτω δίνουμε έναν οδηγό για μια επιχείρηση που θα ενδιαφερόταν να πάρει μέρος σε αυτό το κοινωνικό παιχνίδι και να χτίσει σχέσεις και πελατολόγιο:

Βήμα 1:
Προσθέτετε την επιχείρηση μας στο foursquare – Σε μια μεγάλη πόλη, πολλές φορές η επιχείρηση σας ίσως να έχει ήδη καταχωρηθεί. Αν όχι προσθέστε την καταχώρηση στο δίκτυο από το “Add This Place”. Καταχωρείτε βασικές πληροφορίες διεύθυνση, τηλέφωνο και ελέγχετε κατόπιν την εικόνα του google maps εάν πράγματι συμφωνεί και σας βρήκε σωστά στο χάρτη της πόλης. Εάν κάποιος άλλος χρήστης έχει δώσει τα στοιχεία απλά ελέγξτε εάν είναι σωστά.

Βήμα 2:
Προσθέστε φίλους – Ο πιο εύκολος τρόπος είναι να βρείτε και να προσθέσετε επαφές από το Gmail, Facebook, και λογαριασμούς στο Twitter. Μπορείτε να με προσθέσετε εδώ 

Βήμα 3:
Κάνετε check-in – Κάθε φορά που θα επισκεφτείτε ένα μέρος το δηλώνετε, είναι πιο εύκολο όταν υπάρχει και free Wi-Fi εκεί  . Ως επιχείριση κάνετε check-in και διαδίδεται τις προσφορές σας στα κοινωνικά δίκτυα και φίλους όπως αναλύετε στα παρακάτω βήματα

Βήμα 4:
Προσθέστε Tips – Προσθέστε τρέχουσες προσφορές, συμβουλές για το τι να αποφύγουν οι επόμενοι επισκέπτες, όπως για παράδειγμα σε ένα κέντρο διασκέδασης που μπορεί κάποιος να βρει εύκολα πάρκινκ ή τι να αποφύγει στο μενού ενός εστιατορίου 

Βήμα 5:
Για την επιχείρηση, ανταμείψτε τους επισκέπτες σας – Μέσα από τη σελίδα ‘Stats’ του foursquare προφίλ σας μπορείτε να δείτε ποιοι σας επισκέπτονται. Ένα καλό tip είναι να έχετε και free Wi-Fi στην επιχείρηση σας, οπότε και να διευκολύνετε το check-in. Επίσης μπορείτε να προσθέσετε την επιχείρησή σας εδώ και τις διαθέσιμες προσφορές για τους ‘δημάρχους’, τους επισκέπτες σας μετά το 2ο check-in ή ό,τι εσείς νομίζετε. Σίγουρα θα επιστρέψουν με τους φίλους της ενώ παράλληλα θα το διαδώσουν. Έτσι υπάρχουν αυτή τη στιγμή διάφορες προσφορές στην Αθήνα, όπως στο Cafe Central, Akanthus club, ενώ μπορείτε να δείτε και διάφορες προσφορές σε παγκόσμια κλίμακα, και της Αθήνας εδώ

Βήμα 6:
Διαδώστε το μέσω social media – Συνδέστε το Foursquare λογαριασμό σας με τον αντίστοιχο Twitter και Facebook ή ακόμα και το fan page σας. Έτσι θα ενημερώνετε και τα 3 κοινωνικά δίκτυα και μέσω του “Shout” ειδοποιείστε για τις προσφορές που τρέχει η επιχείρηση σας σε καθημερινή βάση

Βήμα 7:
Γίνετε δημιουργικοί, προσθέστε φαντασία – εξελιχτείτε για να αυξήσετε την πελατεία σας.

0 comments :

Post a Comment