Άλλο ένα άρθρο που βρήκα στο διαδίκτυο και θεώρησα ότι είναι αρκετά σημαντικό. Την αρχική πηγή του θα τη βρείτε εδώ.
Τα Social Media δίνουν δυνατότητα δημιουργίας περιεχομένου και αυτό γεννά το ερώτημα αν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για Link Building, αν δίνουν αξία SEO ή χρησιμεύουν μόνο για να δημιουργούν traffic. Στο άρθρο αυτό θα προσπαθήσω να ξεκαθαρίσω ποια είναι τα δυνατά και ποια τα αδύνατα σημεία κάθε μέσου.
- <rel = “nofollow”>
- Για τα περισσότερα sites είναι πλέον η μεγαλύτερη πηγή traffic.
Οι μηχανές αναζήτησης δίνουν μεγάλη σημασία στο buzz που δημιουργείται γύρω από ένα brand ή ένα θέμα. Το Facebook είναι ένα από sites από τα οποία αντλούν πληροφορίες. Άρα είναι αρκετά πιθανόν να βγει η σελίδα σας στο Facebook στα αποτελέσματα μηχανών αναζήτησης, ειδικά σε θέματα που αφορούν την επικαιρότητα. Επίσης, λόγω του μεγάλου όγκου χρηστών που έχει, με συχνό posting θα έχετε σταθερό traffic στο site σας.
- <rel = “nofollow”>
- Εύκολο να πετύχεις μεγάλη κάλυψη με τα κατάλληλαhashtags.
Όπως και με το Facebook, oι μηχανές αναζήτησης – η Google και το Bing τουλάχιστον – πλέον δίνουν αξία στα tweets, ειδικά σε θέματα που ανανεώνονται γρήγορα. Στο μέλλον, αναμένεται να έχουν ακόμα μεγαλύτερα σημασία. Μπορεί τα εξωτερικά links να είναι NoFollow, αλλά με καλό περιεχόμενο και αλληλεπιδράσεις με άλλους χρήστες, θα πάρετε retweets και σε συνδυασμό με σωστή χρήση των hashtags, θα πετύχετε έτσι μεγάλη κάλυψη.
YouTube
- <rel = “nofollow”>
- Δημιουργήστε ένα κανάλι με τα κατάλληλα keywords στους τίτλους των video, και δε θα χρειάζεται να ανησυχείτε για τοSEO.
Μπορεί τα link να είναι NoFollow αλλά υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να τα δουν και να τα πατήσουν πολλοί χρήστες, λόγω του τεράστιου traffic του site . Επίσης η Google φαίνεται να έχει μια ιδιαίτερη συμπάθεια στις σελίδες του YouTube, οπότε μπορείτε να βγείτε ψηλά στα αποτελέσματα αναζήτησης, αν «χτυπήσετε» τα σωστά keywords.
- <rel = “???”>
- Όλα τα εξωτερικά links είναι redirect.
Η σελίδες του LinkedIn έχουν πολύ υψηλό PageRank και θα βγουν σίγουρα στις πρώτες θέσεις στα αποτελέσματα σε ονόματα των μελών του. Μετά την πρόσφατη ανανέωσή του ενθαρρύνει το post sharing μεταξύ συνδεδεμένων μελών και μπορεί να δημιουργήσει κάποιο traffic, αλλά περιορισμένο. Όλα τα εξωτερικά links είναι γραμμένα σε μορφή redirect και επιστρέφουν 302 status. Πέρα από την ικανοποίηση της ματαιοδοξία του να δει κάποιος το όνομά του στα πρώτα αποτελέσματα των SERP της Google, δεν έχει μεγάλη χρησιμότητα.
Flickr
- <rel = “nofollow”>
- Βγείτε στα αποτελέσματα εικόνων των μηχανών αναζήτησης.
Το Flickr μπορεί να μην προσφέρει πολλές δυνατότητες για Link Building, αλλά είναι γεγονός ότι οι μηχανές αναζήτησης συχνά εμφανίζουν εικόνες από το συγκεκριμένο site στα αποτελέσματα αναζήτησης εικόνων.
Tumblr
- <rel = “dofollow”>
- Δυνατότητα προσθήκης title attribute στο anchor.
Χωρίς αμφιβολία η πλατφόρμα δημιουργίας blog του Tumblr παρέχει εξαιρετικές LinkBuilding δυνατότητες. Τα εξωτερικά links είναι DoFollow και τα ίδια τα blogs κατατάσσονται ψηλά στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.
StumbleUpon
- <rel = “dofollow”>
- Οι μηχανές αναζήτησης αγνοούν τα iframes;
Είναι πολύ καλή επιλογή για να δουν το άρθρο πολλά άτομα, ιδιαίτερα αν βγει στην πρώτη σελίδα του tag του. Έχει καλή σχέση με τις μηχανές αναζήτησης, αλλά δεν προσφέρεται γιαLink Building γιατί τα άρθρα φορτώνονται σε iframe. Αν όντως οι η Google και οι φίλοι της indexάρουν τα links από iframes (οι απόψεις διίστανται), το συγκεκριμένο site προσφέρει εξαιρετικές δυνατότητες γιατί τα links αντιγράφονται ατόφια από το άρθρο σας. Πολύ καλή τακτική είναι να «προτείνετε» άρθρα που περιέχουν links προς το δικό σας site.
Digg
- <rel = “nofollow”>
- Πολλά views σε λίγο χρόνο.
Παρόμοια περίπτωση με το StumbleUpon. Αν η σελίδα σας μαζέψει πολλά «Dig» και ανέβει ψηλά στα αποτελέσματα θα προσεγγίσετε μεγάλο κοινό. Επίσης η σελίδα σας θα γίνει indexed πιο γρήγορα και επειδή το κοινό αποτελείται κυρίως από bloggers, μπορεί κάποιος να βάλει link προς το άρθρο σας. Όπως και το παραπάνω, όμως, φορτώνει τη σελίδα μέσα σεiframe, οπότε η αξία SEO που προσφέρει είναι αμφισβητήσιμη. Επίσης το tag robots έχει τεθεί σε NoIndex και NoFollow.
- <rel = “dofollow”>
- Διαλέξτε με προσοχή την κατηγορία όπου θα υποβάλλετε το άρθρο σας.
Παραδόξως, τα links θα γίνουν DoFollow μόνο στα αν το άρθρο σας βγει στα πρώτα αποτελέσματα της κατηγορίας του. Αν το άρθρο, όμως, δεν είναι πολύ ενδιαφέρον ή αστείο, δύσκολα θα «ανέβει», καθώς η κοινότητα που παρακολουθεί το site δείχνει ξεκάθαρα την προτίμησή της σε τέτοιου είδους περιεχόμενο.
Όπως έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν, το Pinterest είναι από τα λίγα Social Media που δίνουν DoFollow links.
0 comments :
Post a Comment