Nov 29, 2012

Πως διαχειρίζομαι τις προσφορές μου στο Facebook;

Πολλές είναι οι εταιρείες που δημοσιεύουν προσφορές αποκλειστικά για τους χρήστες του Fan Page τους. Πως όμως πρέπει να διαχειριστεί κανείς αυτές τις προσφορές; Υπάρχουν συγκεκριμένα βήματα που πρέπει να κάνει;

Παρακάτω αναφέρω κάποιους βασικούς τρόπους ώστε να βελτιστοποιήσετε τα αποτελέσματα των προσφορών σας.

#1 Μοναδικές προσφορές αποκλειστικά για το Fan Page

Φροντίστε οι προσφορές που ανεβάζετε να μην είναι κοινές με αυτές εκτός του Fan Page. Θα πρέπει να καταλάβουν πως ένα μέρος των προσφορών σας υπάρχει μόνο στο Facebook. Μια ποιοτική προσφορά είναι αυτή που θα θέλει ο χρήστης να την κοινοποιήσει και όχι μία που θα μοιάζει περισσότερο με διαφήμιση. Δοκιμάστε διαφορετικά παραδείγματα στον εαυτό σας και σκεφτείτε αν θα κοινοποιούσατε μία προσφορά σαν και αυτή.

#2 Επαναλαμβάνετε συχνά την κοινοποίηση της προσφοράς

Κάθε προσφορά χρειάζεται τον χρόνο της στο Fan Page για να έχει αποτέλεσμα. Φροντίστε να κοινοποιείτε το link με την προσφορά κάθε 1-2 μέρες ώστε να εμφανίζεται συχνά στην αρχική σελίδα των χρηστών.
Σημαντικό είναι να μην τρέχετε ποτέ δύο προσφορές ταυτόχρονα γιατί η μία θα επικαλύψει την άλλη και δεν θα έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Καλό είναι να δημοσιεύσετε το link της προσφοράς και σε άλλα κοινωνικά δίκτυα όπως το twitter και το linkedin ώστε να τραβήξει ακόμη περισσότερο κόσμο στο Fan Page.

#3 Καρφιτσώστε την προσφορά στην κορυφή της σελίδας

Το Facebook δίνει τη δυνατότητα να καρφιτσώσετε ένα post έτσι ώστε να φαίνεται μόνιμα πρώτο στο χρονολόγιο του Fan Page σας. Κάνοντάς το, θα είναι το πρώτο post που βλέπουν οι Fans και οι non-Fans αμέσως κάτω από το Εξώφυλλο.
Για να καρφιτσώσετε μία δημοσίευση, πατάτε το μολυβάκι που υπάρχει στο πάνω μέρος δεξιά αυτής και επιλέγετε το "Καρφίτσωμα στην κορυφή". Η φωτογραφία είναι στα αγγλικά αλλά μπορείτε να καταλάβετε που ακριβώς είναι.


#4 Οι προσφορές θα πρέπει να είναι σύντομες και καθαρές

Όταν δημοσιεύετε κάποια προσφορά, φροντίστε ο τίτλος να είναι όσο το δυνατόν μικρός και περιεκτικός. Παράδειγμα "Πληρώνετε 1, παίρνετε 2" ή "Χρησιμοποιείστε τον κωδικό από το κουπόνι και κερδίστε 30% έκπτωση".
Είναι σημαντικό ο τίτλος να καταφέρει να κρατήσει τον χρήστη και να μην τον κουράσει πριν τελειώσει η περιγραφή του.

#5 Φωτογραφίες γεμάτες χρώματα

Σκεφτείτε πως η φωτογραφία της προσφοράς θα πρέπει να κάνει αντίθεση πάνω στο άσπρο φόντο από το Fan Page. Χρησιμοποιείστε έντονα χρώματα και στην περίπτωση που προσθέσετε κείμενο, η γραμματοσειρά θα πρέπει να είναι απλή και ευανάγνωστη. Οι διαστάσεις ενός post είναι 90px πλάτος και 90px ύψος. Σε διαφορετική περίπτωση η φωτογραφία μπορεί να παραμορφωθεί ή να κοπεί στην προεπισκόπηση.

Υπάρχουν κάποιοι από αυτούς τους τρόπους που έχετε χρησιμοποιήσει; Και αν ναι, είχαν σε εσάς επιτυχία; 
Αν έχετε χρησιμοποιήσει και άλλους τρόπους, ποιοι είναι αυτοί;



0 comments :

Post a Comment